מעצבת פנים מחיפה באהבה

שמי אירנה אלבז ואני מעצבת פנים מחיפה. בתיק העבודות שלי כמה עשרות פרוייקטים של עיצוב ושיפוץ בארץ, וגם בחו"ל.
ניתן כאן לצפות באתר הרשמי שלי

יום ראשון, 6 במאי 2012

חושפת פרויקטים: שיפוץ דירה ישנה בקיבוץ

הבטחתי תמונות - אז קבלו אותם. בהמשך לפרסום שלי מלפני שבוע - חושפת את הדירה הזאת שעברה שיפוץ ועיצוב בקיבוץ
כל התמונות צולמו על ידי אנסטסיה הירש (ראו את האתר היפה שלה בלחיצה כאן )

נתחיל מהתחלה.
בסתיו 2009 קיבלתי שיחת טלפון מאישה צעירה שרצתה שניפגש. כשהגעתי לדירתם השכורה ברמת ישי - ראיתי זוג צעיר עם ילדה קטנטונת, אנשים מאוד מקסימים שקיבלו אותי יפה ועם חיוך מכל הלב. הם סיפרו לי שהם קנו דירה ישנה מאוד בקיבוץ שנמצא קרוב, ומייד נסענו לראות את הדירה.

אתם מכירים את הדירות הישנות האלה של קיבוצים, הכל כזה קטן וחלונות קטנים? תמיד הייתי מופתעת - דווקא בקיבוצים שיש כל כך הרבה טבע וירוק - בנו פעם עם חלונות קטנים מאוד. אז לא היתה מודעות.
אחרי תשאול בענייני העדפות עיצוב קיבלתי תשובה מאוד מספקת: הדיירים אמרו לי שהם מאוד אוהבים את הסגנון הפשוט ונקי-מעוצב של "איקאה" - כמו בקטלוגים של "איקאה" . מה שהיה מאוד מקל גם, שהדירה הזאת היתה צריכה לעבור שיפוץ מסיבי מאוד כולל תוספת בניה (יש! יהיו חלונות גדולים בבית!)

אחרי תהליך מאוד ארוך בינואר 2011 הם נכנסו לבית.
זה השרטוט של קומה ראשונה.


נכנסים לבית - מצד ימין רואים את המטבח ומצד שמאל את הסלון.
עשינו יותר מ-10 אופציות שונות לתכנון המטבח ובסוף חזרנו לתכנון הראשון המקורי , שינינו רק את מיקום הגז.
את המטבח הזמינו אצל נגר מהאזור, ואת פינת האוכל אני מצאתי באופן מפתיע אצל השכנים שלי, שלא התאימה להם במידות, והם פרסמו אותה ב"יד 2" כמעט חדשה.


התעקשתי על וילונות במטבח - הדיירים אומרים שרעיון הוילון במטבח היה להם מוזר בהתחלה, אך כיום הם חושבים שזה מקסים


פרקטיות - זה מה שקבע את גוון השיש .


לפני המטבח - בצד ימין -בתוך קיר גבס נבנה ארון בגדים. הארון הזה משמש את הנכנסים לדירה, מאוד נוח בחורף.


ממול נמצא הסלון. הספות הכתומות היו הרהיט היחיד שעבר דירה יחד עם הדיירים. הגוון הכתום של הספות די קבע את השילובים בצבע בקומה התחתונה, יצאנו מנקודת הנחה שזה גוון משפחתי חמים ונוח, והחלטנו שנשלב איתו את כל הגוונים מסביב.


על הקיר המרכזי שבסלון הודבק טפט, שלא מגיע עד סוף הקיר, אלא ממורכז באמצע וממוסגר עם 2 פרופילי "שירן" מגבס.



פינת עמדה קטנה ממול לכניסה




הקומה השניה


מאוד היה חשוב לי ביחידת הורים לתת הרגשה של ניקיון, ספא, ולכן נבחרו גווני לבן בשילוב תכלת עם קצת נגיעות של אפור-בז'


הדיירים מספרים של כל מי שנכנס - מאוד מתרשם מההתאמה של הטפט לחלל


לא רכשנו מיטה - השתמשנו בבסיס ישן, כיסוי לבן והמון כריות לקישוט


גם בחדר שינה הזה מאוד היה חשוב לי לשים וילונות - הוילון הלבן והנקי הזה נראה כמו הינומה של כלה


ולשמחתי - החלונות הגדולים שמאוד תורמים ועוזרים להכניס את היופי שבחוץ



סמוך לחדר שינה יש חדר רחצה של הורים



במקום ארון כיור רגיל החלטנו לשים 2 מדפי בוצ'ר בגוון אלון בהיר, על רקע אריחים לבנים . היה חשוב לי שלא יהיו מסגרות כבדות למראות - הכל נקי ואוורירי



באותה קומה יש חדר שינה של ילדות, וחדר רחצה שלהן.
בניגוד לרוב חדרי ילדות שאני מכירה - החלטנו פה אחד שאנחנו נלך על גוון ירוק שישלוט אצל הבנות






מה שעוד לא הראיתי לכם - זה שירותי אורחים בקומה הראשונה. פעם ראשונה שיצא לי כאן לעבוד עם פסיפס חלקי נחל



הגוון של ארון רחצה הותאם לגוון של פסיפס



כאן למעשה סוף הסיפור. מאוד רוצה להודות לזוג הזה שהסכימו לפרסם את דירתם, ותמכו בזה מאוד: רוצה לאחל לכם המון הצלחות בכל התחומים בחיים, ושתמשיכו לטפח את הזוגיות היפה שלכם, ולגדל ילדות באושר ושמחה. תודה רבה, היה לי את המזל להכיר אותכם, אתם פשוט מקסימים !

נכתב על ידי אירנה אלבז מעצבת פנים 
www.irena.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה