מעצבת פנים מחיפה באהבה

שמי אירנה אלבז ואני מעצבת פנים מחיפה. בתיק העבודות שלי כמה עשרות פרוייקטים של עיצוב ושיפוץ בארץ, וגם בחו"ל.
ניתן כאן לצפות באתר הרשמי שלי

יום שלישי, 12 ביוני 2012

היום גיליתי בחיפה חנות רהיטים גדולה ומדליקה

בסגנון שאני מאוד אוהבת לעצב בו - סגנון אקלקטי עם שימוש בגווני שחור-לבן והמון עץ מלא.
 שמה של החנות - showroom ורוב הרהיטים בה - תתפלאו - תוצרת כחול-לבן.
קצת תמונות שגנבתי עבור לקוחה שלי שנמצאת כעת בחו"ל ואני כבר סימנתי עבורה כמה דברים





ברוב הדברים שאתם רואים כאן אפשר לשנות מידות, צבעים, גוונים כי כמעט הכל - תוצרת עצמית כחול-לבן!! וזה מעולה!



גימורים מעולים ללא ספק. קשה להוציא ממני פרגון בדרך כלל, אבל פה אני ממש אהבתי


גם החנות עצמה מעוצבת ומוקפדת - נים להסתובב בה. היא גם מאוד גדולה.




את הספה הזאת אני מזמינה ללקוחה שלי. אפשר לשנות את הבד כמובן וגם את המידה



קצת מאכזב רק לראות פרחים מפלסטיק - מבחינתי זה לא ליגה. אבל סלחתי, כי הכל מסביב היה ממש יפה.




הספה ההיא עם הפסים שחור לבן - יאמי !



וזה השוס הגדול: נכון שכולם מכירים את הארון הזה עם הזכוכית וה-X בדלתות ?
אבל בארון הזה ש משהו ייחודי - מה הוא?


הידית שחוצה אותו לגובה. מדהים.



שולחן עגול עץ מלא



יש לחנות אתר אינטרנט : http://www.show-r.com/
אבל כרגע הוא בבניה. לכו לחנות, תהנו, גם כמו למוזאון , זה ממש שווה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה