מעצבת פנים מחיפה באהבה

שמי אירנה אלבז ואני מעצבת פנים מחיפה. בתיק העבודות שלי כמה עשרות פרוייקטים של עיצוב ושיפוץ בארץ, וגם בחו"ל.
ניתן כאן לצפות באתר הרשמי שלי

יום שלישי, 9 באוקטובר 2012

חושפת פרויקטים - דירת 5 חדרים בחיפה

לפני כחודש וחצי התחלתי לעבוד על תוכניות של דירה מקבלן - דירת 5 חדרים בבניין חדש באחת השכונות בעיר חיפה. יתרונות: לקוחות צעירים עם טעם טוב ומשובך שהיה לי קל מאוד להתחבר. יודעים לקרוא תוכניות, יודעים מה הם רוצים, יש בניין יוקרתי, לובי מפואר, מפרט יפה ומושקע, נוף משגע לים מהמרפסת הגדולה. חסרונות: כמו בכל בנין חדש החדרים יחסית לא גדולים, אבל אפשר לומר שראיתי יותר צפוף מזה. הכנתי סקיצות :



אנחנו הולכים על סקנדינבי - מודרני, עם נגיעות קטנות של כפריות (עץ )






תוכנית העמדת ריהוט 

כמו שאתם רואים מההדמיה - יהיו גווני פסטל , בריקים (כנראה אפור בהיר) בפינת אוכל ובקיר של טלויזיה , מטבח יחסית מרווח וקצת נגיעות של עץ פה ושם 

סקיצות נגרות - כמו שאני אוהבת למסור ללקוחות , עם כמה שיותר הסברים 



וגם אני מכינה קולאז' קטן - אני אוהבת לתת ללקוחות את כל האופציות להמחשה, וזה, תאמינו לי - הגיע תוך כדי למידה מטעויות 





נכתב על ידי אירנה אלבז מעצבת פנים www.irena.co.il  



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה