מעצבת פנים מחיפה באהבה

שמי אירנה אלבז ואני מעצבת פנים מחיפה. בתיק העבודות שלי כמה עשרות פרוייקטים של עיצוב ושיפוץ בארץ, וגם בחו"ל.
ניתן כאן לצפות באתר הרשמי שלי

יום שני, 14 בינואר 2013

הכי זול, הכי זול

השבוע ביקרתי בבית של לקוחות שלי, שסיימתי את העיצוב שלהם לפני כשנתיים. כן, לפעמים קורה ששומרים על קשר ומזמינים לכוס קפה, וזה קורה המון, למזלי.
אז ראיתי את הבית שעיצבתי , אבל במראה של "שנתיים אחרי".
העיצוב שלי נשאר כפי שהיה, אפילו הכורסאות נשארו באותו מקום שביקשתי. מה שהיה עצוב לראות - זה עד כמה מהר "הזדקנו" ו"התקלקלו" הרהיטים, ועד כמה מהר הבית קיבל בלאי.
זה היה זוג צעיר בתחילת דרכו. לא היה להם תקציב גדול. ההורים שלהם עזרו מאוד מבחינה כספית, ושילמו את רוב הדברים. לכן התקציב היה דל - השתדלנו מאוד שלא לבזבז להם את הפנסיה. אבל הבעיה  - לא כאן. הבעיה, היא שההורים של הזוג הביאו קבלן "הכי זול" ונגר "הכי זול" כדי לחסוך. הזול כמובן יצא מאוד יקר, ואני אגב הייתי מאוד סקפטית מהתחלה.
נכון לעכשיו, כל דבר בבית שנוגעים בו - כמעט הרוס. לפני שנתיים כל זה נקנה במצב חדש! למשל המטבח שבאמת עלה להם גרושים - היום כל המגירות שלו בקושי נסגרות, הדלתות לא מפולסות, עגלת בקבוקים תקועה. הנגר לא מגיע לתקן - אין לו זמן.



המצב של קירות - על הפנים. יש נזילות מתחת לכל חלון, יש נזילה ענקית באזור הסלון בתקרה, איפה שיש טפט. הטפט כמובן נרטב ונפרד מהקיר.



המרצפות בחלק מהמקומות "רוקדות", ויש מקומות שבהם הפנלים עוד מעט נופלים.



כל המוטות של מקלחות קיבלו צבע ירוק, כי היו מהתחלה האופציה הזולה ביותר בהצעת מחיר.
הדבר היחידי שנותר כפי שהיה - זה המזנון שהבאתי להם מ"יד 2" , מזנון תוצרת איטליה. אגב, ב"יד 2" לפעמים יש דברים מדהימים במצב חדש. קניתי שם לא מעט ללקוחות שלי (פינות אוכל, כסאות, שטיחים, מזנון, מה לא..)

אם אין אפשרות לשלם כרגע - אפשר תמיד לקנות בשלבים. אני מכירה אנשים שתוך 5-6 שנים הספיקו לרהט את כל הבית, בלי כאב ראש, ובדברים באמת איכותיים שהם TIMELESS . אז אם אין תקציב - אל תקנו הכל בזול, פשוט תחלקו לכמה שנים, או חפשו דברים טובים ב"יד 2".



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה