מעצבת פנים מחיפה באהבה

שמי אירנה אלבז ואני מעצבת פנים מחיפה. בתיק העבודות שלי כמה עשרות פרוייקטים של עיצוב ושיפוץ בארץ, וגם בחו"ל.
ניתן כאן לצפות באתר הרשמי שלי

יום שישי, 3 ביולי 2015

כוחו השיווקי של עיצוב

השבוע חוויתי על בשרי מה יכול לעשות עיצוב פנים נכון לדירה מבחינה כלכלית.
זוג (בעל ואשה) שילדיהם כבר מזמן יצאו מהבית פנו אלי לפני שנתיים עם בקשה לעזור להם לעצב את הבית. הבית עוצב, צולם ופורסם כאן בעבר בבלוג . טעימה קטנה מהבית:




ואז אתמול התקשרו הדיירים  וסיפרו שמכרו את הבית כי קיבלו הצעה שלא יכלו לסרב לה. בית מעוצב היטב מבחינת הפונקציונליות שלו ומאוזן מבחינת סקלת הצבעים שמקובלים על רוב האוכלוסיה זה מוצר מבוקש , נקודה.
והיום בבוקר כבר נסעתי לשם כדי להכיר את הדירה החדשה שהם קנו. נכנסים עכשיו ביחד שוב פעם לסיבוב של עיצוב, דרך שעברנו אותה ביחד לפני שנתיים.
תודה רבה ששוב נתתם לי את ההזדמנות לעבוד איתכם.
ואני מאוד שמחה שזה כבר לא המקרה הראשון שלי - לקוח שחוזר לסיבוב שני ולא מחפש מעצבת במקום אחר. זאת הדרך שבה אני מודדת את ההצלחה שלי - בזכות לקוחות חוזרים ובזכות לקוחות ממליצים.

התמונה צולמה על ידי אנסטסיה הירש ב-2013 . לאתר הצלמת לחצו www.tmuna.biz



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה