מעצבת פנים מחיפה באהבה

שמי אירנה אלבז ואני מעצבת פנים מחיפה. בתיק העבודות שלי כמה עשרות פרוייקטים של עיצוב ושיפוץ בארץ, וגם בחו"ל.
ניתן כאן לצפות באתר הרשמי שלי

יום ראשון, 8 בנובמבר 2015

פריז בספטמבר 2015 - Louis Vuitton Foundation

בספטמבר 2015 כהרגלנו יצאנו לתערוכת עיצוב בפריז, אבל הפעם אני רוצה לספר על הביקור במרכז תרבות FOUNDATION LOUIS VUITTON - מקום מרשים שתכנן לא פחות ולא יותר האדריכל המפורסם פרנק גרי . 
המקום משמש היום כבמה לאומנים , שמציגים יצירות אומנות. כאשר אנחנו ביקרנו שם , מלבד התערוכות הקבועות היתה בו גם תערוכה של אנדי וורהול (!) - איך יכולנו לפספס את ההזדמנות. יחד עם הביקור בתערוכה שלו ראינו גם תערוכות של אומנים אחרים, צעירים, חלקם מעולים וחלקם... עדיף שאשתוק.  אומנים מכל תחום מציגים שם - גם סרטים דוקומנטרים, גם אינסטלציות, גם ציור, וגם צילום. אני שמחה שלהיות מוצג במקום מכובד כל כך זה משהו שנהיה נגיש לאומנים צעירים. 
בנוגע למבנה עצמו: 
מרשים, וכל מי שחובב אדריכלות חייב לבקר שם . להלן התמונות שצילמנו במקום 





היתה הרגשה מאוד מעניינת להסתובב במסדרון הזה שמוקף בעמודי מראות





כמעט בכל מקום יש מים . מרגש כאשר משלבים מים עם אדריכלות



ללא ספק אחד הדברים החזקים ביותר היה להרים את הראש ולהתרשם מעמודי פלדה קונסטרוקטיביים , אפשר להסתכל אליהם דקות ארוכות

מזרקה - מדרגות שהמים כל הזמן זורמים בהם. כאשר עומדים קרוב יש תחושה שהמים תכף יציפו אותכם, וזה סוג של צונמי. יש מצב שפרנק גרי התכוון בדיוק לתחושה הזאת, אז אם כך המסר שלו הועבר


נוף מהקומה העליונה












לסיום : אתר המקום 

מידע בויקיפדיה : 

שווה ביקור, בנסיעה הבאה שלכם לפריז

www.irena.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה