מעצבת פנים מחיפה באהבה

שמי אירנה אלבז ואני מעצבת פנים מחיפה. בתיק העבודות שלי כמה עשרות פרוייקטים של עיצוב ושיפוץ בארץ, וגם בחו"ל.
ניתן כאן לצפות באתר הרשמי שלי

יום שני, 25 במרץ 2019

חושפת פרויקטים - עיצוב דירה למשפחה, בסגנון צבעוני עירוני מיוחד

לא כל יום אני פוגשת לקוחות שיש להם ראייה רחבה. שהם ראו המון עבודות עיצוב ויש להם העדפות מאוד ברורות של מה שהם רוצים. במקרה הזה זכיתי בזוג שלא מחפש לעשות דירה "כמו להורים של.." או "כמו לשכנה" , אלא זוג שממש מכיר טוב, מבין בעיצוב, יודע מה הוא רוצה, וראיה האסטטית מאוד מפותחת.

הוחלט שהבית יהיה מכוסה אך ורק בפרקט עץ . זה היה אחד התנאים ומאוד אהבתי את זה.
אהבתי גם את ההבנה שלהם בכל הנוגע לשימוש בגווני בז' וצהוב בישראל. הם היו נחושים לא להשתמש בגוונים חמים בכלל, וטוב שככה. המעצבים שפועלים בארץ יודעים היטב איזה נזק עושה התאורה הטבעית לגוונים חמים במדינה שלנו. הופתעתי מאוד לפגוש לקוחות שמבינים את זה ומבקשים את זה כבר בפגישה הראשונה, אפילו לא היה צריך להסביר להם את הנושא.

בדירה בוצע שיפוץ מקיף, אך ללא החלפת דלתות פנים - שנשארו בגוון שמנת הפחות רצוי.
אך עשינו את הדברים העיקריים - החלפת מטבח, שבירת קיר בין המטבח לסלון, ריצוף, שיפוץ אמבטיות, וגם שבירות קיר בין חדר רחצה לחדר כביסה, עם תכנון מחדש.
להלן התוצאה.
כל הצילומים -  אולגה סולן

על ביצוע המטבח אחראים "שלומי מטבחי יוקרה" . התכנון שלי.


וילונות - "אחים סיני" - נתפרו מהבדים שבחרנו






תמונות קיר - צייר משה ליידר. נרכשו בגלריה "אלקרא"

הוחלט ללכת על חיפוי מיוחד - משושים קטנים - מאוד דאגתי על הגימור של משושים למעלה אבל בסוף יצא מהמם








מנורות נרכשו בחנות "סוהו" חיפה. ציור על הקיר - איי די דיזיין




חדר רחצה של ילדה - הלכנו על צבעים לא שגרתיים, כדי לעודד ולגרות את החושים של הקטנה


ציורי קיר - שוב מגלרייה "אלקרא" . אם הלקוח לא היה רוכש אותם - הייתי רוכשת בעצמי :)

הארון תוכנן על ידי , ביצוע "שלומי מטבחי יוקרה"



חדר רחצה ביחידת הורים


הארון תונכנן על ידי , שלומי הנגר ביצע





הטפטים הוזמנו מחו"ל


בחדר שינה של הילדה - הריהוט הגיע מהלקוחות, מהבית הישן שלהם. עשינו התאמת צבע בקירות וטפט







גוף תאורה זה נרכש ב"קרן אור תאורה" . פינת אוכל עברה מהבית הישן של הלקוח, אך הכסאות רופדו על ידי מרפדיית "דרך הבד".


עבודת שיפוץ בוצעה על ידי קבלן הבית - רוסלן לוקומסקי http://luk-design.co.il/

צלמת: אולגה סולן. https://olgasolan.co.il/

ברצוני שוב להודות ללקוחות שלי, שמאוד נהניתי לעבוד בבית הזה . תודה רבה!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה