מעצבת פנים מחיפה באהבה

שמי אירנה אלבז ואני מעצבת פנים מחיפה. בתיק העבודות שלי כמה עשרות פרוייקטים של עיצוב ושיפוץ בארץ, וגם בחו"ל.
ניתן כאן לצפות באתר הרשמי שלי

יום שבת, 8 באוקטובר 2011

מי אוהב חידות בהנדסה? חושפת פרוייקטים

לכבוד שנה חדשה קיבלתי פרוייקט חדש. מה יש לנו?

www.irena.co.il


יש לנו חלל בן 5 חדרים בבנין רב קומות, בבניה, חדש. יש עבודת תכנון. כרגיל בפרוייקטים מהסוג הזה לא ניתן להזיז קירות תומכים ולשנות כיווני חלונות. אני חייבת להוציא דירת 5 חדרים מתוכננת בצורה נוחה שיש בה "אופי" ולא עוד שטאנץ מפס ייצור עיצובי "כאילו".
זה הנתון שממנו אני צריכה לצאת לדרך

 ואז עשיתי את המצב הראשון הזה, שאני לא מתה עליו. למרות שיש כאן יחידת הורים ענקית כמו שהלקוחות רוצים, אך אנחנו מוותרים כאן על חדר. וחדר - זה נכס. במקום דירת סלון + 4 חדרים אנחנו מקבלים כאן סלון + 3.

ואז עשיתי את המצב הזה. ואני אוהבת אותו מאוד. מלבד שמירה על סלון + 4 חדרים, ויחידת הורים יחסית מרווחת, יש לנו כאן אחלה כניסה לבית - נכנסים לדירה מהדלת ואז לא נשפכים מייד לסלון, כמו, לצערי, ברוב הדירות בארץ. כאן יש קודם כל מבואה עם מראה, ארון ואז עוברים דרכו לסלון. כמה נעים ! ובאותה הכניסה יש גם שירותי אורחים - מאוד אינטימי , בצד.




עשיתי גם אופציה 3 - עם אמבטיה free standing בחדר שינה

ועשיתי גם אופציה 4 - עם אמבטיה פינתית גדולה של 175X175 ביחידת הורים
 ובאופציה החמישית - יש סלון מאוד מרווח, אמבטיה סחדר שינה של הורים, חדר רחצה של ילדים גם הוגדל
 ובאופציה האחרונה השתוללתי - והפכתי את המיקום של הסלון והמטבח

עדיין לא יודעים מה יהיה מבחינה תכנונית. אבל אני גם מגבשת את הרעיון של פרטי ריהוט וסגנון, כרגיל עם קולאז'ים שאני מכינה בעצמי מפרטי ריהוט שונים


2 אופציות של סלון ומטבח . באחת מהם - משולב עם מטבח לבן

 ובשניה - משולב עם מטבח חום ולבן


3 אופציות לחדר שינה של הורים. השקטה
 השניה - עם נגיעות של כתום

 השלישית - עם שחור

 וכאן - חדר רחצה של ההורים. אופציה של טורקיז

או כזאת עם טורקיז ועץ


ורוד עם אפור
 השחור - נראה מאוד עשיר
 והלבן  נראה אסטטי ונקי , הכי אהוב על ישראלים
בינתיים לא ידוע לי מה יגידו הלקוחות.
אשמח לכל הערה ותגובה , ולכל ביקורת

בכל מקרה, המייל שלי, כרגיל info@irena.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה