מעצבת פנים מחיפה באהבה

שמי אירנה אלבז ואני מעצבת פנים מחיפה. בתיק העבודות שלי כמה עשרות פרוייקטים של עיצוב ושיפוץ בארץ, וגם בחו"ל.
ניתן כאן לצפות באתר הרשמי שלי

יום שני, 2 באפריל 2012

חושפת פרוייקטים: שדרוג מטבח וסלון בקרית מוצקין

עיצוב פנים - שלי
צילום - אנסטסיה הירש, צלמת www.tmuna.biz
עבודות שיפוץ - קבלן הבית



לפני כמה חודשים פנתה עלי אישה מקסימה מאוד שהגיעה דרך המלצה של לקוחה אחרת שסיימתי לעבוד אצלה. היא ביקשה ייעוץ בתכנון מטבח (החלפה לחדש). הגעתי לקרית מוצקין, וראיתי חלל מדהים - גדול במושגים של היום - ומטבח ישן מאוד. אחרי שסגרנו, היא שאלה אם יש מצב שאעזור לה גם עם עיצוב הסלון, וכמובן שהסכמתי. הבנתי שמדובר באישה עם טעם מאוד נקי ומוקפד, שאוהבת קווים בהירים, נקיים, ישרים ומודרניים. עשינו כמה פגישות בחנויות, עשינו השוואת מחירים, הבאתי נגר שלי, היא הביאה נגר שלה, בסוף סגנו את הכל והזמנו.
וזה מה שהיה שם לפני


וזה אחרי



לפני


ואחרי :





המטבח - חזית פורמייקה , גוף סנדוויץ. פרזול של חברת בלום.
שיש אבן קיסר סדרת סופרמו. ידיות למטבח - נקנו ב"אחים יונס"
במהלך השיפוץ הוספנו גבס בשני מוקדים שונים - אחד באזור הבילט אין והתריס כמו בתמונה מעל , והשני בצד ממול, שם תוכננו ארונות גבוהים למוצרי חשמל גדולים (מכונה ומייבש כביסה וכו" ) ומקרר.








כמו כן בוצעו שינויים בסלון: הריהוט החלף, הוזמנו וילונות ונבנה ספסל גבס עם כריות למעלה ואחסון למטה



יצא לנו בית מה זה יפני, נכון :)) ????





מחת לספסל גבס ניתן לאחסן חפצים מאחורי הדלתות



רק הטלויזיה נשארה המקורית





אז זהו, זה השדרוג, לשיפוטכם. ומה שחשוב - שהלקוחה ואני - מרוצות.
אני רוצה בהזדמנות זאת להודות ללקוחה שלי, שכל הזמן פרגנה ותמכה, ונתנה הרגשה נהדרת, והעבירה המלצות חמות מבלי שביקשתי - תודה רבה! שיהיה לך רק טוב, תבורכי ותזכי להרבה עושר ואושר, את ומשפחתך היפה, כולל הכלב :)


בהזדמנות זו רוצה להמליץ לכל המעצבים ואנשים פרטיים על צלמת מקסימה שעבדה איתי כאן, ותמשיך לעבודות נוספות. שמה אנסטסיה הירש, היא צלמת חדשה, יש לה עין שקולטת יפה מאוד את הפינות הנכונות, מבלי שאני אתערב בכלל. היא עושה סוגים שונים של צילום וגם בוקים לפרטיים. בחורה מוכשרת מאוד שמגיע לה להתקדם ואני מפרגנת לה מכל הלב. אגב, צלמת אחרת שעבדתי איתה קודם (מי שעוקב אחרי הבלוג - יודע) - מאוד הצליחה ועברה לאיטליה. מאוד מקווה, שבנוסף לכישרון, גם אני זו שמביאה מזל לכל האנשים המקסימים האלה. 

בכל שאלה - אנא פנו ל  Info@irena.co.il

6 תגובות:

  1. יישר כח! כשאת בוחרת פורמייקה לבנה, כמו כאן, איזה גוון את בוחרת, כדי שישתלב עם כל הפריטים שיש בפועל במטבח?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, כאן מדובר בפורמייקה לבנה מבריקה ללא גוון נוסף, אבל התעקשתי להוסיף קלפות במטבח שיהיו בגוון עץ אלון כדי להוסיף חמימות למטבח הזה.

      מחק
  2. הי,קודם כל הדירה מקסימה,רציתי לשתף אותך בהתלבטות שלי, בחודש הבא אני עוברת דירה והחלטתי לשדרג את המטבח, הצבע שנבחר הוא שמנת מבריקה ורציתי מאוד לשלב את העץ כמו בתמונה, אני אציין שיש לי גם דלפק באותו הצבע של העץ, משום מה כל מי שאני מראה לו את התמונה הזאת אומר שפורמייקה מבריקה ועץ לא קשורים, האם זה נכון? אני מאוד מתלבטת, בגדול מדובר רק על הקלפה מעץ האם את מציעה לעשות פורמייקה בצבע מט או להישאר עם המבריקה? איזה עוד צבע היית מציעה לקלפה שתתאים לשמנת מבריקה

    השבמחק
    תשובות
    1. הכל תלוי בגודל המטבח, אם המטבח גדול לא הייתי פוחדת לשלב עץ בקלפה יחד עם שמנת מבריקה ודלפק. אם המטבח קטן מידי אז אולי זה לא טוב יותר מידי עצים.
      אני גם אף פעם לא שואלת אף אחד מה הוא חושב - מה שהכי חשוב זה מה שאתה חושב, ואיך אתה מרגיש, מי שהולך לחיות במטבח הזה ובבית הזה הוא אתה ולא מי שענה לך. לפעמים האנשים לא מבינים בכלל מה קורה בחלל הבית ונותנים תשובות שגויות. שיהיה בהצלחה .

      מחק
  3. אירנה שלום ,

    מהיכן הוזמן המטבח ?
    תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. שלום, את המטבח בנה הנגר שלי לפי מפרט ותוכניות שהכנתי לו.

      מחק