מעצבת פנים מחיפה באהבה

שמי אירנה אלבז ואני מעצבת פנים מחיפה. בתיק העבודות שלי כמה עשרות פרוייקטים של עיצוב ושיפוץ בארץ, וגם בחו"ל.
ניתן כאן לצפות באתר הרשמי שלי

יום שישי, 6 באפריל 2012

תשובות לכתבה באתר של "בנין ודיור"


www.irena.co.il

בהמשך לכתבה שנכתבה באתר של"בנין ודיור" בנוגע לעיצובים שלי - להלן מספר תשובות:

1. הריצוף בבית  - מדובר בריצוף תלת שכבתי, עץ אמיתי כמובן, הוזמן ב"מטרופארק" תל אביב. מי שלא קלט בעין שלו שזה עץ - כנראה לא מבין בפרקט, ואני לא נוהגת להשתמש בלמינציה (ואגב, לא ראית שהפרקט הזה הגיע למבטח? עם למינציה זה לא היה קורא).  מי שעוקב אחרי הבלוג שלי יודע שאני נגד למינציה. להבדיל משיטת הרכבה פשוטה שברוב הבתים בארץ נוהגים לעשות, ביקשנו לעשות הדבקה ולא הרכבה על בסיס ספוג. היתרונות של ההדבקה - אקוסטיקה, ללא זז, הרכבה יותר מסובכת אך יותר איכותית בהחלט ויותר יקרה. בשביל הדבקה צריך לדעת לבחור את המרכיב המתאים, וגם לסמוך עליו.



2. חדר שירותי אורחים נעשה בגוון שחור, גרניט פורצלן 60X60 נקנה ב"אלוני" , חיפוי קירות ורצפה. לאסלה תלויה לא היה מקום לצערי. הכיור השחור נקנה ב"מודי". המראה - "נגב"



3. ציורים- יש מספר תמונות מאוד דומיננטיות. לא פשוט לעצב דירה שיש בה ציורים כל כך דומיננטיים , הכל מסביב חייב להיות מאוד שקט ולא צבעוני.

4. צילום הנוף: הנוף נמצא מעבר לחלון. הכתבה עסקה בעיצוב פנים ולא בעיצוב חוץ.

5. מהיכן הבריקים? הבריקים נקנו ב"נגב" , והם בריקים פשוטים מהפירוק.



6. מה היתה עלות השיפוץ? סה"כ הושקע לא יותר מ-180 אלף שקל. כסף לא גדול בכלל , ביחס לשיפוצים שעושים לקוחות אחרים שעבדתי איתם:
עלות הפרקט - 40 אלף שקל
עלות עבודות אלומיניום - כ-25 אלף
עלות חומרי חיפוי באמבטיה ושירותים - כ-10 אלף
המטבח של "סמל" - 20 אלף
שיש - 4500 שקל
וילונות - 10 אלף שקל
דלתות - "פנדור" - 10 אלף שקל
חדר ארונות (נגר הבית) - 3000 שקל
בריקים - 3000 שקל
קמין עצים GOODIN צרפת - כולל הרכבה עלה 8000 שקל



רוב הריהוט היה ריהוט קיים
היתרה שולמה לקבלן הבית.

ותודה רבה לנועה, אנה, master-b, שני גרבל, moshe, ארז דוד ולמרינה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה