מעצבת פנים מחיפה באהבה

שמי אירנה אלבז ואני מעצבת פנים מחיפה. בתיק העבודות שלי כמה עשרות פרוייקטים של עיצוב ושיפוץ בארץ, וגם בחו"ל.
ניתן כאן לצפות באתר הרשמי שלי

יום שלישי, 11 בספטמבר 2012

תערוכת maison objet פריז 2012, תמונות ומחשבות, חלק 1 - חיפויים

שלום לכם, חזרתי מתערוכת MAISON OBJET בפריז, היום היא ננעלת, ואני כבר בארץ.
אני מתכוונת להקדיש לתערוכה כמה פוסטים, משום שהיא המון נושאים והמון תחומים, ויותר מאלף תמונות.
התערוכה מתקיימת פעמיים בשנה בפריז, וכל פעם יש דגם למשהו אחר. היה לי מזל, כי הפעם היא היתה מוקדשת כל כולה להום סטיילינג ועיצוב פנים.
התערוכה ענ'ית, יש 8 אולמות תצוגה שכל אחד מהם יותר גדול מגני התערוכה שלנו בתל אביב. משהו ענק באמת, שצריך ללכת המון קילומטרים.
מאוד קשה לראות את הכל, מאוד קשה לצלם כי לא תמיד נותנים, יש המון מבקרים מכל העולם, צפיפות ורעש.
אבל חוויה מרגשת למי שעוסק בעיצוב, ללא ספק. התערוכה שראינו השנה לא נופלת ליד התערוכה המפורסמת במילאנו. זה פשוט משהו אחר.
היום אני כותבת פוסט בנושא חיפויים. בחרתי דווקא בחיפויים, משום שזה מה שבלט ביותר ואותי באופן אישי הדליק ביותר מכל מה שראיתי שם.
הבשורה היא - תשכחו מכל הקירות החלקים הלבנים שאתם מכירים. תשכחו גם מהטפטים. הנושא החם הוא חיפויים של קירות.
מה שהכי בלט בתערוכה - זה חיפויים שמייצרים כיום בהולנד, של חברת DK - ללחץ כאן 
צילמתי כמה דוגמאות על הקירות וגם כמה דוגמאות שלקחתי מהספרייה שלהם, שהיתה ממוקמת בדוכן 
ככה זה נראה בדוגמת אקריל 



















האריח יחסית עבה, ויש לו כל מיני גדלים. באתר של החברה תוכלו לראות דוגמאות שונות - יש לכל טעם




היו גם אריחים שעשויים למשל מעץ, או מנחושת או מעור אמיתי או מעור סינטטי, ואפילו מפרוה

אריח עץ 


אריח בשילוב מתכת ואקריל



אריח נחושת


אריח צדף


אריח עור עם טקסטורה


יש ספריה ענקית - היה מאוד קשה לצלם, כי הביתן הזה משך הכי הרבה אנשים מכל הדוכנים 








אני לא יודעת אם יש דבר דומה בסדר גודל כזה עם מבחר כל כך עצום אצלינו בארץ. אני פעם עשיתי ללקוחות שלי חיפוי של עץ בקירות, אבל לא לוחות עבים, אלא משהו דק כמו פורניר, והיה לי מאוד קשה למצוא בעל מקצוע עם ידיים טובות שהצליח לעשות את מה שרצינו.
אבל כאן, הרבה יותר קל - קונים אריחים ופשוט מדביקים. והמבחר מהמם. 

את הפוסט הבא אכתוב בנושא ריהוט ומגמות שיהיו באופנה בשנים הקרובות לפי התערוכה. 

כל התמונות לכתבה צולמו על ידי - אירנה אלבז מעצבת פנים ואם מישהו רוצה להעתיק אנא פנו ישירות למייל שלי info@irena.co.il



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה