מעצבת פנים מחיפה באהבה

שמי אירנה אלבז ואני מעצבת פנים מחיפה. בתיק העבודות שלי כמה עשרות פרוייקטים של עיצוב ושיפוץ בארץ, וגם בחו"ל.
ניתן כאן לצפות באתר הרשמי שלי

יום שישי, 5 באוקטובר 2012

ביקור שלי בתערוכת MAISON OBJET פרק 3 - גופי תאורה

בחודש ספטמבר אכן ביקרתי בתערוכה השנתית הגדולה של עיצוב הבית. עשיתי כבר שתי כתבות בנושא.
לקריאת כתבה על נושא הרהיטים בתערוכה - לחץ כאן 
ועל חיפויים חדשניים שמצאתי בתערוכה - כאן.

כעת הגיע זמן להראות לכם את התמונות של גופי תאורה.




מייד אני אומר לכם, שאחרי הגופים שראיתי שם - כבר קשה לי להתחבר למה שאני רואה בארץ. מדובר בגופים שנכנסים כעת לאופנה , ויש להם מראה טיפה יותר אוטנטי. כבר לא ראיתי שם גופים הייטקים כמו שהיה בשנים הקודמות. הכל הולך ונהיה רך, רומנטי, מושקע מבחינת חומרים ועבודת יד. 









אתם רואים את הציציות שבתמונה הבאה ? הם חוזרים לאופנה בתאורה














אלה - מאוד מיוחדים











ועכשיו - הסדרה שהכי אהבתי :


כמו פנסי רחוב של פעם


ואלה העגולים - ביקשתי לארוז




































אחרון וחביב - צילמתי סרט קצרצר, עד כמה שהיה אפשר לצלם (כי לא כל כך נתנו) - באחד הדוכנים של מנורות בעיצוב הודי  :) 


חשוב: כל התמונות והסרט לכתבה זו צולמו על ידי. אם ברצונכם להעתיק אותם לשימוש ברחבי האינטרנט - אנא פנו למשרד של אירנה אלבז מעצבת פנים www.irena.co.il לקבלת אישור. כל הזכויות שמורות. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה