מעצבת פנים מחיפה באהבה

שמי אירנה אלבז ואני מעצבת פנים מחיפה. בתיק העבודות שלי כמה עשרות פרוייקטים של עיצוב ושיפוץ בארץ, וגם בחו"ל.
ניתן כאן לצפות באתר הרשמי שלי

יום ראשון, 5 ביולי 2015

למה כן פרקט עץ בכל הבית כולל מטבח ?

תמיד עיצבתי בתים עם פרקט עץ. תמיד השתמשתי בפרקט עץ אלון תלת שכבתי ולא חששתי להתקין אותו בכל הבית כולל מטבח. מי שגדל בחוץ לארץ יודע שאין מה לחשוש. בארץ לפני 10 שנים התייחסו לפרקט עץ כאל חיה לא ברורה וכאשר היו מדברים על התקנת פרקט במטבח או בחדרים רטובים אי אפשר היה לשכנע .
כל זה בגלל חוסר ניסיון וחוסר ידע במוצר.
כמעט כל בית שעיצבתי השתמשתי בפרקט אלון תלת שכבתי

















שבוע שעבר חווינו הצפה בבית שלנו. מים חלחלו מהתקרה באמצע הלילה כאשר כולם ישנו. רק אחרי כמה שעות הרגשנו שקרה משהו . כאשר קמתי ידעתי שהפרקט שלי לא קרה לו כלום. אני מכירה את הפרקט היטב ויודעת שהמוצר הזה חזק ואיכותי.
הוצאנו 4 דלי מים רק מאזור הסלון. המים עמדו כמה שעות.
הפרקט לא זז מהמקום. הכל נשאר כפי שהיה לפני ההצפה.
גם עכשיו כעבור 5 ימים אני רואה שמה שנפגע קצת זה רק הפנלים הלבנים שלו , שלא עשויים מעץ. הפרקט נשאר כפי שהיה.
והמקרה הזה רק מוכיח לנו שמדובר בחומר טוב , חזק, יפה במיוחד, קל מאוד לניקיון וקל להתקנה, חומר שנעים לחיות איתו בבית בכל סגנון. האופנה משתנה, אריחי גרניט פורצלן היום באופנה בצבע אפור, מחר תגיע אופנה חדשה וזה יהיה בצבע לבן, או שחור... ועץ תמיד ישאר עץ.

עלויות: המחירים מתחלים מ-180 ש"ח למ"ר ועד ל.... , המחיר לא כולל התקנה ופנלים. כמו באריחי קרמיקה או גרניט פורצלן יש לשלם על ההתקנה בנפרד, רק שהעבודה הרבה יותר נקיה וקצרה. וכן, כמו בגרניט פורצלן יש גם פרקטים טובים תוצרת סין (מה אכפת לו, לעץ, אם הוא צמח בסין או ברומניה)

*כל התמונות לכתבה זאת צולמו על ידי אולגה סולן , שרון יצחקי , ואלכס שפירא
*כל החללים כאן בעיצובי
*כל מה שנכתב על פרקט - הכוונה לפרקט אלון תלת שכבתי. אין לי שום ניסיון עם למינציה ואני לא משתמשת בחומר הזה בבתים שלי, ולא יודעת כיצד החומר יגיב במקרה של הצפה



נכתב על ידי אירנה אלבז מעצבת פנים www.irena.co.il


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה