מעצבת פנים מחיפה באהבה

שמי אירנה אלבז ואני מעצבת פנים מחיפה. בתיק העבודות שלי כמה עשרות פרוייקטים של עיצוב ושיפוץ בארץ, וגם בחו"ל.
ניתן כאן לצפות באתר הרשמי שלי

יום ראשון, 8 בפברואר 2015

מבחן המעצבת - מה בחנויות

חיפוש אחרי שנדליר עגול מזכוכית לפני כ-10 חודשים עבור לקוחה שלי חודשים הוביל אותי לחנות בתל אביב שמוכרת אותו במחיר ששווה לסכום שמשלמים על חצי רכב חדש. כמובן שאז לא רכשנו את השנדליר במחיר הזה, לא כל אחד יכול להרשות לעצמו לרכוש שנדליר ב-34 אלף שקל, גם אם הוא בעל אמצעים.
ופתאום, כעבור 10 חודשים גיליתי חנות שנפתחה בקריות, ושמה "פלורליס" , שמוכרת את השנדליר הזה במחיר נורמלי, כמו שאמור לעלות שנדליר יפה ואיכותי. שמחתי מאוד ש"פלורליס" מוכרת דברים יפים ובמחיר שאפשר לעמוד בו
וזאת הכלה


זה מגיע עם מסגרת כסופה או עם מסגרת שחורה, יפה לא פחות.
לפני כמה שבועות ראיתי את השנדלירים האלה גם בתערוכה בפריז, כמעט אצל כל ספק שמכבד את עצמו. כנראה שזה הכוכב הבא בעיצוב.

ברשת "ביתילי" גם מצאתי משהו נחמד: מערכת ישיבה מעור. בדרך כלל מערכות ישיבה מעור נמכרות בלא פחות מ-20 אלף שקל. ב"ביתילי" מצאתי פתרון שווה בפחות כסף, עבור לקוחה ותיקה מקרית מוצקין , הספה נראית איכותית ויפה, למי שאוהב את הסגנון של ספות עור :





כמו כן, ברשת "אלוני" מצאתי אריחי תלת מימד בדוגמה ייחודית ובצבע נייטרלי, וזה הולך בקרוב לקיר בסלון של אחד הלקוחות שלי (מוצג בסניף של אלוני בחיפה)



הרבה זמן כבר שאני מחפשת שולחן סלון קטן ממתכת מצופה בצבע תכלת או מוקה, ובצורת משושה. ברשת "אליטה ליווינג" מצאתי בול את מה שחיפשתי, ואפילו עם שילוב עץ. רמת גימור מדהימה, כמו בעצם כל דבר שיש בחנות הזאת.



כל התמונות צולמו על ידי אירנה אלבז. www.irena.co.il


תגובה 1: