מעצבת פנים מחיפה באהבה

שמי אירנה אלבז ואני מעצבת פנים מחיפה. בתיק העבודות שלי כמה עשרות פרוייקטים של עיצוב ושיפוץ בארץ, וגם בחו"ל.
ניתן כאן לצפות באתר הרשמי שלי

יום שבת, 3 באוגוסט 2019

איך לשתף פעולה מול מעצב פנים כדי שהפרוייקט יצליח - 7 כללים פשוטים

לפני תחילת העבודה המשותפת יש לי מספר טיפים מאוד קלים, שיכולים לעזור לעבור את תהליך בצורה מאוד קלה. 

1. כנסו לגוגל. תרשמו במנוע חיפוש את הנושא שהכי מעניין אותכם - אם זה עיצוב מטבח, או עיצוב חדר רחצה. המלצה חמה - לרשום באנגלית! תבחרו ותשמרו לכם בתיקיה מספר תמונות שהכי אהבתם. בפגישה הראשונה תראו אותם למעצב פנים שלכם. שימו לב - כאשר אתם מראים את התמונה חמעצב - היה טוב אם אותו מעצב ישאל אותכם מה בדיוק אהבתם בתמונה. העיניים שלנו תופסות מידע בצורה שונה מאדם לאדם. כדאי להבהיר למעצב מה בדיוק אהבתם בתמונה הזאת (צבע? גופי תאורה? פרופורציות? ריצוף? ) 


עיצוב- אירנה אלבז, צילום - אולגה סולן 



2. תחשבו ותנסחו היטב , עדיף בכתב , מה הייתם רוצים שיהיה בדירה שלכם . אני 11 שנה בתחום, והיה לי רק לקוח אחד שביוזמתו כבר בפגישת הכרות הגיש לי רשימה כזאת מסודרת. הוא רשם שם את הכל - היה מאוד קל לעבוד מולו. לא שכחנו כלום! 

עיצוב - אירנה אלבז. צילום - אולגה סולן 



3. אם יש לכם תחביבים - תשתפו . אם התחביב , לדוגמה, קשור לבישול - ניתן לשלב משהו בעניין התחביב בעיצוב המטבח. וכו". 

עיצוב - אירנה אלבז. צילום - אולגה סולן 



4. נסו להיות כמה שיותר אובייקטיבים בנוגע לנכס שלכם. אם יש לכם חדר רחצה בגודל של 3.5 מ"ר, אל תבואו בטענות שאי אפשר להכניס לשם גם וגם וגם... תהיו מציאותיים. 

עיצוב - אירנה אלבז. צילום - אולגה סולן 


5. אם אתם מרגישים שאתם יודעים הכל לבד - חבל על בזבוז זמן. כי מזמינים בעל מקצוע רק כאשר רוצים לקבל ייעוץ במשהו שלא מבינים בו. 

עיצוב - אירנה אלבז. צילום - אולגה סולן 



6. אם אתם לא אוהבים רעיון שהוצע לכם - דברו מייד, אל תחכו,  ותסבירו גם למה אתם לא אוהבים. זה יעזור למצוא פתרונות חלופיים . 


עיצוב - אירנה אלבז. צילום - אולגה סולן 


7.תכבדו את החיים הפרטיים של אנשי הצוות שבאים לעבוד מולכם. אם זה בשעות הלילה , שבתות, חגים, יום כיפור וכדומה . 

ובהצלחה ! 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה