מעצבת פנים מחיפה באהבה

שמי אירנה אלבז ואני מעצבת פנים מחיפה. בתיק העבודות שלי כמה עשרות פרוייקטים של עיצוב ושיפוץ בארץ, וגם בחו"ל.
ניתן כאן לצפות באתר הרשמי שלי

יום חמישי, 15 באוגוסט 2019

החיים השתנו - טלויזיה על הקיר, ללא מזנון

כבר כמה שאני שמעצבי פנים מתכננים בדירות קיר טלויזיה ללא מזנון. גם כי אין מקום, גם כי לא תמיד צריך מזנון .
בדרך כלל במזנון של טלויזיה היו משחקי XBOX, מכשירי DVD וממירים.
היום, לרוב, יש קו אינטרנט , מחשב קטן בגודל של סמארטפון, ומקלחת אל חוטית . בשביל מחשב קטן בגודל סמארטפון לא צריך לבנות מנזון שלם.

כאן אתם יכולים לראות את אחד הפרויקטים הראשונים שעשיתי ללא מזנון. בקצה ימין עליון של טלויזיה יש עינית קטנה בגודל של 1 ס"מ.


עיצוב- אירנה אלבז. צילום - אולגה סולן

במקרה הזה כן יש ממאיר, אבל אתם לא רואים אותו. מהטלוזייה יש כבלים תת רצפתיים שהולכים לכיוון הספה . משמאל לספה ניתן לראות ארונית עץ . בארונית הזאת נמצא הממיר.

עיצוב- אירנה אלבז. צילום - אולגה סולן



יש גם אנשים שויתרו על הטלויזה לגמרי. הם ביקשו מקרן . בתמונה שלפניכם אתם רואים מקרן על הקיר שמעל הספה

עיצוב- אירנה אלבז. צילום - אולגה סולן


המקרן משדר לקיר צבוע חלק

עיצוב- אירנה אלבז. צילום - אולגה סולן


כל בית שני שאני מעצבת היום מבקשים שלא תהיה טלויזיה בבית.
פעם זה היה כל בית עשירי )
החיים אכן השתנו.

סלון ללא טלויזיה:


עיצוב- אירנה אלבז. צילום - אולגה סולן
 עיצוב- אירנה אלבז. צילום - אולגה סולן
 עיצוב- אירנה אלבז. צילום - אולגה סולן



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה