מעצבת פנים מחיפה באהבה

שמי אירנה אלבז ואני מעצבת פנים מחיפה. בתיק העבודות שלי כמה עשרות פרוייקטים של עיצוב ושיפוץ בארץ, וגם בחו"ל.
ניתן כאן לצפות באתר הרשמי שלי

יום שני, 12 באוגוסט 2019

מהו בית נוח ?

מהו בית נוח? בשבילי זה בית שאני מרגישה בו טוב עם עצמי.
זה בית שאין בו חפצים מיותרים

צילום - אולגה סולן

 אין בו מערכות כלי בית מיותרות , ואין בו ריהוט שמושך על עצמו בגדים שאפשר לזרוק עליו.

צילום - אולגה סולן



בית נוח זה בית שאפשר לקבל בו החלטות חשובות בחיים בקלות, ללא הפרעה.
בחדר שינה יש ריהוט רך ונעים, צבעים שקטים ומצאים מחומרים טבעיים בלבד, ללא שקעים ליד ראש מיטה וללא טלפון נייד בחדר שינה.

צילום - אולגה סולן


בסלון ישיבה נוחה עם בני משפחה, שטיח מצמר אמיתי, ציורי קיר שמשדרים משהו חיובי ושמח, והרבה מרחב .

צילום - אולגה סולן




אחד הדברים שאני מקפידה - לא למלא חלל בריהוט מיותר שאין בו צורך. לא חייבים בכל פינה "לשים משהו"
במטבח , במקרר יש הרבה ירקות ופירות, שולחן נוח וכלים שקל לנקות.

צילום - אולגה סולן

 

ומה זה בית נוח בשבילכם ?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה